Banggood – een Chinese shopping gigant. Is het betrouwbaar? Uw ervaringen

Banggood is een bedrijf dat actief is op het gebied van online winkelen. De winkel biedt verschillende producten, van televisies, radio’s en huishoudelijke elektrische apparaten tot aan kleding en schoenen.

Banggood werd opgericht in 2004. In eerste instantie was het bedrijf bezig met onderzoek op het gebied van software en de ontwikkeling ervan, met de nadruk op de verkoop van elektronische apparaten en apparatuur. Na enige tijd heeft het bedrijf haar activiteiten uitgebreid en is getransformeerd tot een algemene online winkel.

Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Guangzhou, waar meer dan 1.000 mensen (managers en kantoorbedienden) werkzaam zijn. Het bedrijf heeft ook vier vestigingen in Hong Kong, Shenzhen, Hangzhou en Yiwu.

Banggood.com heeft meer dan 70.000 producten van verschillende soorten, die zijn onderverdeeld in categorieën zoals Apple-accessoires, mobiele telefoons, elektronica, speelgoed, lampen, kleding, beauty, sieraden, horloges, computers, en ga zo maar door.

Het bedrijf is voortdurend haar aanbod aan het uitbreiden om zoveel mogelijk klanten te bereiken. Om een betere communicatie met een potentiële klant te garanderen, heeft het bedrijf geïnvesteerd in de ontwikkeling van haar profielen op sociale netwerksites.

Zo kan men het bedrijf op YouTube vinden, waar de meest interessante aanbiedingen worden gepresenteerd: https://www.youtube.com/user/BanggoodTV

Het bedrijf is ook te vinden op Facebook op https://www.facebook.com/banggood.

Click to rate this post!
[Total: 6 Average: 3.7]

Banggood - ervaringen:

    1. ja en als het dan defect is heb je pech, want ze blijven net zo lang zeuren tot je het op geeft. heb voor € 59,00 een bestelling gedaan. product was slecht verpakt zonder bescherming en doet het niet. bieden 4 dollar aan ter vergoeding. en vragen om foto’s film SKU nr order nr shipping nummer. foto’s spreken voor zich zelf maar ze willen een filmpje zien dat het niet werkt? zie je niks op want hij doet het niet! dus als je iets koopt gaat het soms goed maar als het niet werkt ben je gewoon je geld kwijt ze vergoeden dan max 15% van de aankoop in punten die je dan alleen maar bij hun moet/ kan besteden dus in feite vergoeden ze niks DENK daarom dat je alleen iet aanschaft als je ermee akkoord gaat dat je alles kwijt bent!!!!

  1. Ik kocht een telefoon en wachtte een beetje lang (meer dan een maand).

  2. Kan iemand mij vertellen hoe het betalen gaat? Want van wat ik heb gezien, worden de prijzen in dollars aangegeven.

  3. Als je een creditcard hebt, heb je niets te vrezen omdat de bank het omzet. Maar als je vaak in het buitenland shopt, denk ik dat het een goed idee is om een ​​rekening met buitenlandse valuta te hebben – het kan goedkoper zijn. Alles hangt af van de wisselkoers die de bank gebruikt en of deze extra kosten berekend voor een buitenlandse overschrijving.

  4. Ja, maar het is prima, want afgezien van het feit dat je in dollars betaalt, kan je een rekenmachine gebruiken en je zult precies weten hoeveel alles kost.

  5. Is het waar dat als je een klacht in wilt dienen, dat je dit snel moet doen? Binnen drie dagen? Het is niet echt eerlijk als dat waar is …

    1. Verschrikkelijk!!

      Iets besteld, veel te lang moeten wachten, kwam toe maar was onvolledig!
      Dus dan maar melding gemaakt, gingen de ontbrekende goederen na sturen, weer veel te lang moeten wachten en kreeg maar niets.. Melding gemaakt. Was verzonden en ontvangen, maarheb dus nog steeds niets ontvangen! 😡😡

  6. Ik heb ergens gelezen dat als je een klacht indient, dat ze dit kunnen negeren. Dat zou slecht zijn omdat men niet altijd onmiddellijk tijd heeft om te controleren wat er gekocht wordt. En wat als iemand anders het pakket ontvangt wanneer u op vakantie bent? Dat is kortgezegd best vervelend …

    1. correct zelfs per chat, sturen ze je terug op de wachtlijst! tot je het opgeeft!

  7. Het verschilt. Toen ik een aantal triviale dingen bestelde, ontving ik het pakket binnen een week, maar het langste dat ik gewacht heb is anderhalve maand, dus dat is een groot verschil. Wat interessant is, is dat ik niet weet of dit per ongeluk is of dat dit verbonden is met elkaar, maar als het om iets kleins gaat, komt het binnen 2 weken, maar als het om grotere dingen gaat, moet ik ongeveer een maand wachten. Best interessant om te weten.

  8. Zijn de verzendkosten gratis voor alle producten?

  9. Hoe zit het met kortingsbonnen? Want voor zover ik weet, bestaat er een dergelijke optie in de winkel?

  10. Er zijn bonnen maar deze kunnen worden alleen gebruikt met producten waar korting op zit. Deze zijn vrij moeilijk te vinden. Waar krijg je deze bonnen? Uit de nieuwsbrief. Ze sturen vaak promotionele e-mails met codes, bijv. 10% korting. Maar om eerlijk te zijn, is het soms beter om te wachten voor een korting in de shop dan het gebruiken van een korting bon. Maar het is aan jou.

  11. heb onlangs a pair of snowboots besteld bij banggood en dezelfde dag betaald, doch tot nu toe en dat is reeds een maand geleden is er nog geen ene reactie gekomen van banggood omtrent deze kwestie. Heb toen een brief geschreven aan het hoofdkantoor van banggood met een kopie van mijn bankafschrift dat het reeds betaald is plus een kopie van hun website waar de snowboots zijn afgebeeld, doch ook hier weer geen ene reactie hunnerzijds . Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben en dat ik te maken heb met een stelletje oplichters.

  12. het zijn geen oplichters, ik heb een paar laarzen besteld en gisteren ontvangen. de levertijd is soms lang maar het komt ook uit china en je betaald geen verzendkosten.

  13. Ik kocht 2 items incl. verzendkosten. 1 was er zo. 2e is nooit aangekomen. nu betalen ze het geld terug met aftrek van retour kosten.
    “So sorry for the inconvenience caused. We have arranged to refund for you minus the shipping fee, If you are still interested in this item, you could place an order again.”
    slechte zaak. wil ik het toch hebben moet ik het weer bestellen. en dan weer niet krijgen? hun reactie:
    “We are so sorry that you are not satisfied with our customer service, anyway, have a nice day”

  14. Banggood heeft de voorraad niet op orde.
    Laat je bestellen en betalen alsof het product aanwezig is. Later blijkt het product niet aanwezig te zijn en ben je je geld kwijt als je met Ideal hebt betaald.

  15. Banggood is een wolf in schaapskleren echter de wolf ga je pas zien nadat je hebt betaald

  16. Ja wachten duurt lang som’s meer als een maand,Betaal met Paypall
    niets is makkelijker je geld is veilig,kwa betaling als terug vragen.Had een bestelling gedaan welke nooit is aan gekomen maar met paypall betaald ik had geld binnen 2 dagen terug.doe u voordeel er mee,dit geld niet voor aliexpres die werken niet met paypall

  17. Modulen besteld zeer slecht ingepakt kwamen met defecte displays aan na correspondentie zouden nieuwe worden toegezonden maar heb deze nooit ontvangen ik besteld nooit meer iets bij dit bedrijf waardeloos.
    G de Boer

  18. Stofzuiger gekocht van 90 euro na maand een lege doos gekregen bezorgen heeft lege doos mee terug genomen.Nu 6 weken later niets meer gehoord.
    Dus let op als je iets bestel want de afhandeling is slecht 90 achter de wagen.Met Wish heb ik beteren ervaring .

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *